21 Nisan akşamı muhtemelen kuponunuzu yatıran maçlar

Geçen pazar yaşadığım faciadan sonra -emin olduğum, banko verdiğim maçlar yatınca bahse ayırdığım tüm paramı yatırdığım sistemli kupon da yattı- bir süre kupon yapmamaya karar verdim. Maçları uzaktan izleyecektim.

Ki gün boyunca olanları ve akşamki sonuçları görünce doğru bir karar verdiğim düşündüm.

- Salı'nın en dikkate değer olayı İddaa'nın pek sık yapmadığı bir şeyi yapıp maçlara verdiği oranları değiştirmesi oldu.

Özellikle Sivas - Fenerbahçe maçında haftabaşı Sivas'a verilen 2,2'lik galibiyet oranı 1,7'ye düşürülürken beraberlik ve fb galibiyeti oranları yükseltildi.

Neticede yükselen oranlarla Fener'e 0x2 çifte şans verenler kazanmış oldu.

Diğer iki hadise ise Liverpool - Arsenal ile Real Madrid - Getafe maçları idi.

- 4 - 4 biten Liverpool maçında skor kaç kez döndü ben sayamadım. O maça para yatırıp skoru takip edenlerin ne çektiklerini tahmin edebiliyorum.

Gelene gidene 4 atıp 4er tane de yiyen Liverpool bu sene takviyeyi defansa yapacak sanırım.

- Real Madrid maçında ise Getafe süprizcilerin canını çok fena yaktı. Bahisçilerden yedikleri o kadar küfür ve bedduanın sebep olacağı negatif karma ile bellerini bir süre doğrultamasalar yeridir.

Son dakikada penaltı kaçır, akabinde golü yiyip maçı ver.

- Bir diğer ilginç maç da Reims ile Brest arasındaydı. Fransa 2. ligi'nde kümede kalma mücadelesi veren 2 takımın maçında evsahibi Reims 30. dakikada 10 kişi kaldı. Ve işin güzel tarafı 35 ile 55. dakikalar arasında bulduğu 3 golle de skoru 3-0'a getirdi. Can havli ile bastıran Brest 70'de 3-2'yi buldu ama daha fazlasını başaramadı.

Dikkatimi çeken takım ise Bari oldu. İtalya serie b lideri, iddiasız rakibi karşısında deplasmanda maçı ilk yarıda üste taşıyarak kazandı. kupon yaparken dikkat edeceğim takımlardan olacak.