Tekrar Merhaba

Evet beyler sonunda döndüm. Yurtdışı sitelerden birinde hesap açtım ve bundan böyle paramı ağırlıklı olarak canlı bahislere yatıracağım. Avantajları ve dezavantajlarına bilahare değineceğim.

60 Tl ile giriş yaptığım site 60 TL de giriş bonusu verdi. Sermayem 120 TL oldu.

İlk günün heyecanı ile olmayacak maçlara olmayacak paralar yatırdım. Olayın işleiyişini de bilmediğimden ilk birkaç gün kazandıklarım ve kaybettiklerim (ki neredeyse 50 farklı kupon yapmıştım) birbirini karşılayınca yeni güne yeniden 120 TL ile başladım.

Şu anda Net 170 TL ile sonuçlanmasını beklediğim 46 TL muhtemel getirili 2 kuponum var. Onlar da tutarsa 2 gün içinde 120 TL'yi, neredeyse hiç riske girmeden (oynadığım kuponları görünce hak vereceksiniz) 216 TL'ye çevirmiş olacağım ki, tutmasalar da sorun değil.